BURSA KIRCI TERMAL MUHTEŞEM ERKEN YENİ YIL KUTLAMASI

Sabah Belirtilen saatler de siz değerli misafirlerimiz ile toplanma noktalarımızdan hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz molalarımız ardından Gölyazı da muhteşem doğası ile kahvaltı molamızı yapıyor ve doğanın eşsiz tadını çıkarıyoruz.
Buradan hareket ile Bursa Cumalıkızıkta çay ve kahvelerimizi içiyor organik pazar da ürünleri görme alma imkanları buluyor, tarihi dokusuna hayran kalacağımız yapılarını geziyoruz. Tv çekimlerinin yapıldığı evi gezebiliyoruz. Araçlarımızda toplanıp Bursa içindeki Ulu camii, kapalı çarşıda rehberimiz eşliğinde geziyor; KIRCI Termal Otelimize geçiyor günün yorgunluğunu termal sular keyfinde atıyoruz…
Otelimiz erken yeni yıl kutlamalarına katılmak üzere salonumuza geçiyor 2018 yılının son günlerini Muhteşem eğlenceler eşliğinde geride bırakıyoruz.
Sabah geç kahvaltımızı otelimizde alıyor, Termal sulardan faydalanma imkanlarını tekrarlıyoruz. Otelimizden Ayrılıyor Uludağ a doğru yola çıkıyoruz. Uludağ da kar ve kızak keyifimizi yapmanın ardından dönüş yolunda Muhteşem Bursa manzarası eşliğinde Sucuk ekmek ve diğer lezzetleri ile yemeklerimizi alıyor İzmir e doğru yola çıkıyoruz.

One Reply to “BURSA KIRCI TERMAL MUHTEŞEM ERKEN YENİ YIL KUTLAMASI”